Home/Notes de premsa, Notícies/CanviemLH porta a Antifrau possibles irregularitats en la contractació pública a l’Ajuntament

Canviem L’H portem a l’Oficina Antifrau possibles irregularitats en la contractació pública a l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.

El grup municipal de CanviemLH {ICV-EUIA-PIRATES} hem presentat el dimarts 10 d’abril de 2018 un dossier amb informació sobre possibles irregularitats en la contractació pública a l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.

El govern del PSC ja fa anys que fa un abús de la figura de la comissió de servei per portar treballadors i treballadores d’altres administracions a l’Ajuntament i acabar transformant-les en una plaça fixa de més rang que la que tenien. Considerem que es un sistema injust perquè al final es fan places a mida de la persona en comissió de servei, tancant el camí a altres funcionaris que vulguin optar a la nova plaça.

El nostre grup ha presentat un dossier amb informació des de l’any 2013, possant l’accent sobretot a l’any 2017, quan es van produir 7 casos de comissions de servei.

Des de CanviemLH considerem que hi ha temes partidistes en la creació d’aquestes comissions de serveis. Segons declaracions de la portaveu Ana Gonzalez “pensem que és una via que el PSC fa servir per pagar favors polítics. No es poden fer servir les administracions públiques per fer aquest tipus d’actuacions”.

Considerem que tota aquesta informació recopilada ha de ser investigada per un organisme competent com és l’oficina Antifrau, i que, en cas de confirmar-se les irregularitats, la fiscalia ha d’actuar.

Teniu més noticies sobre aquest fet a: