CAP Florida: Problemes al servei de pediatria.

El grup municipal de CanviemLH {ICV-EUiA-PIRATES} dóna suport a la reivindicació ciutadana en defensa d’un servei de pediatria de qualitat al CAP Florida del parc dels ocellets.

CanviemLH {ICV-EUiA-PIRATES} Denunciem una situació que, de nou, posa en evidència la deficient gestió de l’ICS i la voluntat privatitzadora dels seus responsables actuals.

Durant més de tres setmanes 6.535 nens i nenes de L´Hospitalet han estat sense pediatra titular. Durant aquest temps van ser atesos per altres pediatres del centre arribant a 60 visites per metge en una tarda, una veritable saturació. Durant 2 mesos no es donaven cites prèvies ni s’atenien les revisions que marca el protocol pediàtric.

Tots aquests fets són evidències del desmantellament programat de la sanitat pública i constatem una vegada més que no tenen escrúpols, ni els més petits estan a resguard de les tisores. Donem suport al moviment veïnal i als pares i mares afectades que han recollit signatures i les han entregat com a protesta. Resulta lamentable haver de defensar allò que ens pertany per dret.

La salut és un dret, no un negoci.

[youtube id=”PyVIvPt0Puc” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]